Jump to content

Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky herního portálu GenK

I. Úvodní ustanovení a vymezení pojmů

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) jsou ve smyslu ust. § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „občanský zákoník“) upravují práva a povinnosti hráčů herního portálu GenK.cz.

Vymezení pojmů

Provozovatel Provozovatelem je společnost Herní servery s.r.o., IČO 17464251 se sídlem Lohniského 901/7, Hlubočepy, 152 00 Praha 5, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 372065 vedená u Městského soudu v Praze, e-mail: info (zavináč) genk.cz, internetová stránka genk.cz.
Online hry Online hrami se rozumí všechny verze a druhy her, ke kterým Provozovatel provozuje Server a poskytuje Hráčům bezplatnou možnost využívat jeho služby.
Server Serverem se rozumí herní server pro danou Online hru, který využívá Hráč v daném rozsahu a v mezích pravidel, které jsou definovány na webových stránkách https://genk.cz/pravidla/
Hráč Hráčem se rozumí osoba uzavírající s Provozovatelem smlouvu o poskytování služeb.
Spotřebitel Spotřebitelem se dle ust. § 419 občanského zákoníku rozumí každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
Podnikatel Podnikatelem se rozumí osoba, která neuzavírá smlouvu jako Spotřebitel.
Smlouva Smlouvou se rozumí smlouva o poskytování služeb ve formě možnosti hrát Online hru na Serveru, která je uzavřena elektronicky mezi Provozovatelem a Hráčem.
Digitální produkt Digitálním produktem se rozumí jakékoliv zakoupené zvýhodnění či dar Provozovateli, který zakoupil Hráč prostřednictvím webové stránky https://shop.genk.cz, který provozuje společnost Tebex Limited, se sídlem Levy Cohen & Co, 37 Broadhurst Gardens, London, United Kingdom, NW6 3QT na základě Provozovatelem udělené licence pro prodej digitálních produktů.
Aplikace Discord Aplikací Discord se rozumí produkt „Discord“, který vyvíjí a provozuje společnost Discord Inc., se sídlem 444 De Haro Street #200, San Francisco, CA 94107, USA.
Discord Server Discord Serverem se rozumí skupina komunitních serverů Provozovatele, které jsou provozovány a poskytovány společností Discord Inc. s názvy „GenK GTA V RP“, "GenK West Haven" a "GenK DayZ PvP.

II. Smlouva o poskytování služeb ve formě možnosti hrát Online hru na Serveru

  1. Smlouvou se Provozovatel zavazuje poskytnout Hráči možnost hrát Online hru na Serveru, a to bezplatně.
  2. Smlouva mezi Provozovatelem a Hráčem se uzavírá přihlášením se do Discord serveru.
  3. Hráč bere na vědomí, že pro používání Aplikace Discord je Hráč povinen užívat počítač, chytrý telefon či jiné mobilní zařízení splňující technické požadavky pro kompatibilitu s Aplikací Discord. Některé funkce Aplikace Discord vyžadují aktivní internetové připojení.
  4. Základními, avšak nikoliv jedinými, podmínkami pro uzavření Smlouvy a zároveň také některými povinnostmi Hráče jsou:
  5. Hráč smí být pouze člověk starší 15 let nebo řádně založená právnická osoba, za kterou jedná svéprávný člověk starší 18 let;
  6. Hráč smí mít pouze jeden účet v rámci Aplikace Discord;
  7. Hráč smí jako jediný přistupovat na Server či Discord server, nesmí ze svého účtu umožnit přístup na Server či Discord server třetím osobám a je výhradně odpovědný za dodržování všech smluvních i dalších právních povinností;
  8. Hráč souhlasí se Zásadami ochrany osobních údajů;
  9. Hráč bere na vědomí, že Server ani Discord server nemusí být přístupný po celý den a bere tuto skutečnost na vědomí;
  10. Hráč také bere na vědomí, že dostupnost Serveru ani Discord serveru není nikdy zaručena;
  11. Hráč bere na vědomí, že Provozovatel má právo kdykoliv bez udání důvodu pozastavit funkčnost Serveru či Discord serveru, a to zejména avšak nikoliv pouze z důvodu (1) bezpečnosti, (2) podezření z neoprávněného či podvodného
  12. užití Serveru či Discord serveru, (3) splatné pohledávky vůči Hráči;
  13. Hráč souhlasí s tím, že Provozovatel může kdykoliv tuto smlouvu vypovědět bez udání důvodu a bez výpovědní lhůty;
  14. Hráč je obeznámen se všemi povinnostmi vyplývajícími z dalších interních pravidel Serveru, a to zejména s herními pravidly;
  15. Hráč prohlašuje, že vlastní legální licenci k užívání dané Online hry a zavazuje se, že na Server nebude přistupovat s nelegální kopií Online hry;
  16. Hráč není oprávněn, jakkoliv upravovat či manipulovat s Online hrou či jejími daty a Serverem Provozovatele;
  17. Hráč není oprávněn využívat jakékoliv prostředky, software či jiné mechanismy, které by mohly zasáhnout do funkčnosti a průběhu hry či bezpečnosti a dostupnosti Serveru;
  18. Hráč není oprávněn provádět jakékoliv kroky směrem k nadměrné zátěži technického zařízení, které provozuje Server či Aplikace Discord;
  19. Hráč není oprávněn vytvářet či používat jakékoliv prostředky, software či jiné mechanismy, které ho mohou vůči ostatním hráčům zvýhodnit či které mohou změnit herní zážitek (jedná se zejména avšak nikoliv pouze o cheaty, hacky a jiný software);
  20. Hráč není oprávněn vytvářet či používat jakékoliv prostředky, software či jiné mechanismy, které by umožňovaly tzv. data mining či by jiným způsobem zadržovaly nebo shromažďovaly informace související s Online hrou;
  21. Hráč je povinen chránit své přístupové údaje na Server a Discord server a není oprávněn je sdílet s jinými osobami.
  22. Smluvní strany prohlašují a jsou si vědomi, že veškerá data vč. dat herních umístěná na Serveru a Discord serveru jsou ve výhradním vlastnictví Provozovatele.

III. Reklamační řád

  1. Pakliže se Hráč domnívá, že Provozovatel nesplnil jakoukoliv jemu stanovenou povinnost, či nesouhlasí s příslušným postupem Provozovatele, či má výtky vůči zaměstnancům a spolupracujícím osobám Provozovatele, může uplatnit reklamaci, která se doručuje v souladu s ustanoveními o doručování dle těchto VOP, či přednostně prostřednictvím Discord Serveru.
  2. Hráč je povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu, a to nejpozději do 5 pracovních dnů od okamžiku, kdy se o některém z výše uvedených incidentů dozvěděl, avšak nejpozději do 10 dnů ode dne, kdy měl daný incident proběhnout.
  3. Hráč je v rámci reklamace povinen uvést zejména (1) jméno, příjmení, jméno v Aplikaci Discord a na Serveru, telefonní číslo a email, (2) popis daného incidentu včetně veškerých podrobností a případně také (3) důkazní materiál.
  4. Provozovatel je povinen potvrdit přijetí reklamace Hráči na jeho e-mail či na Discord Serveru, a to nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne obdržení reklamace.
  5. Provozovatel je povinen vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, avšak nejpozději do 20 pracovních dnů ode dne potvrzení reklamace Hráči. Provozovatel je oprávněn požadovat po Hráči další doplňující či upřesňující údaje či jiné podklady, přičmež doba, po kterou Hráč doplňuje či upřesňuje údaje se do doby pro vyřízení reklamace nezapočítává.
  6. Provozovatel je povinen oznámit výsledek reklamace Hráči e-mailem či prostřednictvím Discord Serveru.

IV. Ukončení smlouvy

  1. Smlouva může být ukončena na základě (1) dohody smluvních stran, (2) výpovědí jedné smluvních stran či (3) odstoupením od smlouvy ze zákonných důvodů či z důvodu závažného či opakovaného porušení smluvních povinností druhou smluvní stranou či (4) ukončením provozování Serveru či (5) porušením veškerých podmínek provozovatele webové stránky, na které Spotřebitel zakoupil jakýkoliv Digitální produkt Provozovatele.
  2. Je-li Hráč Spotřebitelem, má právo od Smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží Hráčme. Toto právo uplatňuje Spotřebitel v rámci Obchodních podmínek prodávajícího, který prodává Digitální produkt.
  3. Hráč je povinen o odstoupení od Smlouvy písemně informovat Provozovatele s uvedením svých kontaktních údajů.
  4. Odstoupení od Smlouvy musí Hráč oznámit na Discord Serveru Provozovateli nejpozději poslední den lhůty uvedený v čl. IV odst. 2 VOP. Odstoupení je účinné doručením informace o odstoupení Provozovateli.
  5. Odstoupí-li Hráč od smlouvy s prodávajícím Digitálního produktu a Provozovatel s plněním na základě výslovné žádosti Hráče začal před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy nebo podmínek prodávajícího Digitálního produktu, uhradí Provozovatel poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od Smlouvy. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí Hráč Provozovateli poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
  6. Hráč v souladu s ust. § 1837 nemůže odstoupit zejména od smlouvy (1) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, (2) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Provozovatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy, (3) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud Provozovatel tato plnění poskytuje v určeném termínu.
  7. Provozovatel může od Smlouvy odstoupit mj. také v případě, že Hráč poruší kterékoliv z ustanovení uvedených v čl. II odst. 4 těchto VOP.
  8. V případě ukončení smlouvy jinak než odstoupením od smlouvy dle čl. IV odst. 2 těchto VOP se Hráči odpovídající hodnota nevyužitých Digitálních produktů nevrací.

V. Uživatelský účet a ochrana osobních údajů

  1. Uživatelský účet Hráče v Aplikaci Discord je chráněn jménem a heslem, která si Hráč zvolí. Provozovatel Hráči doporučuje zvolit si dostatečně silné, znakově rozmanité a dlouhé heslo, aby se minimalizovala možnost jeho prolomení na základě kybernetických útoků třetích osob.
  2. Hráč bere na vědomí, že Provozovatel není provozovatelem Aplikace Discord a veškeré reklamace funkčnosti Aplikace Discord tedy Hráč musí směřovat přímo na vývojáře této aplikace.
  3. Ochrana osobních údajů Hráče, který je fyzickou osobou (resp. kontaktní fyzickou osobou právnické osoby), je upravena v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „Obecné nařízení“).
  4. V případě, že je Hráč fyzickou osobou (resp. kontaktní fyzickou osobou právnické osoby), vystupuje Provozovatel v pozici správce osobních údajů. Identifikační a kontaktní údaje Provozovatele jsou uvedeny v čl. I VOP.
  5. Provozovatel zpracovává tyto osobní údaje:
     
    Kategorie subjektů údajů, ke kterým se osobní údaje vztahují Typ osobních údajů Kategorie osobních údajů
    Hráč Ostatní (nikoliv zvláštní kategorie osobních údajů) Identifikační údaje (přezdívka, veřejně přístupný Discord identifikátor, veřejně přístupný Steam ID ve všech jeho formách), kontaktní údaje, IP adresa, identifikační údaje zařízení, přihlašovací údaje k systémům a službám Provozovatele
    Spotřebitel Ostatní (nikoliv zvláštní kategorie osobních údajů) Identifikační údaje (přezdívka, veřejně přístupný Discord identifikátor, veřejně přístupný Steam ID ve všech jeho formách), kontaktní údaje, IP adresa, identifikační údaje zařízení, přihlašovací údaje k systémům a službám Provozovatele, adresní a fakturační údaje, typ platební metody, obsah učiněné objednávky
  6. Poskytnuté osobní údaje Provozovatel zpracovává na právním základě uzavření a plnění smlouvy, a to za účelem řádného poskytnutí plnění dle uzavřené Smlouvy, pro související komunikaci při plnění a za účelem vedení uživatelského účtu na Serveru, resp. Discord serveru, a dále na základě oprávněného zájmu, a to za účelem zasílání informačních a reklamních sdělení a vedení databáze Hráčů Provozovatele.
  7. Provozovatel je oprávněn předat zpracovávané osobní údaje třetím stranám, a to včetně předání osobních údajů do třetích zemí. Kategorií příjemců, jimž je Provozovatel oprávněn osobní údaje předat, jsou zpracovatelé, které Provozovatel využívá k naplnění účelu vymezenému výše.
  8. Poskytnuté osobní údaje bude Provozovatel zpracovávat po dobu neurčitou, a to až do pominutí účelů, pro které jsou osobní údaje zpracovávány.
  9. Poskytnuté osobní údaje jsou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným nebo manuálním způsobem a ve fyzické podobě manuálním způsobem.
  10. Provozovatel tímto informuje Hráče o právech, která mu ze zpracování osobních údajů plynou, a sice že má Hráč následující práva:
    1. právo na přístup k osobním údajům, které o něm Provozovatel zpracovává,
    2. právo na opravu osobních údajů,
    3. právo na výmaz osobních údajů,
    4. právo na omezení zpracování osobních údajů,
    5. právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů,
    6. právo na přenositelnost osobních údajů,
    7. právo podat stížnost na zpracování osobních údajů u příslušného dozorového
    8. úřadu.

VI. Vyřizování stížností Hráčů a mimosoudní řešení sporů

  1. Hráč má možnost sdělit Provozovatel případné stížnosti v souladu s výše uvedeným reklamačním řádem.
  2. Provozovatel si vyhrazuje právo nereagovat na stížnosti třetích osob, které neuzavřely s Provozovatelem Smlouvu.
  3. Není-li Hráč spokojen s vyřešením stížnosti či reklamace ze strany Provozovatele, popř. nechce-li vůbec komunikovat s Provozovatelem, je oprávněn obrátit se svými stížnostmi na příslušný orgán dohledu, kterým je Česká obchodní inspekce (ČOI): http://www.coi.cz/. Na zde uvedené internetové stránce nalezne návod, jakým způsobem podat stížnost, kterou může Hráč podat také elektronicky prostřednictvím e-podatelny ČOI na této adrese: http://www.coi.cz/cz/e-podatelna/.
  4. V případě vzniku sporu mezi Hráčem, který je Spotřebitelem, a Provozovatelem, vyplývajícího ze Smlouvy, je tento Hráč oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s Provozovatelem, prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného na internetové stránce https://adr.coi.cz/csa. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu jsou pro Hráče zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro Hráče je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.
  5. Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy Hráč poprvé u Provozovatele uplatnil nárok, který je předmětem sporu.
  6. Hráči, kteří jsou Spotřebiteli a kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s Provozovatelem prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště.

VII. Doručování

  1. Provozovatel a Hráč jsou povinni veškerá vzájemná jednání činit písemně s výjimkou případů, kdy Smlouva či tyto VOP umožňují sdělení prostřednictvím elektronických prostředků komunikace, kterým je zejména komunikace ze strany Provozovatele směrem k Hráči.
  2. Písemnost se považuje za doručenou vhozením do schránky, osobním převzetím adresátem či uplynutím úložní lhůty poskytovatele poštovních služeb.
  3. Doručovací adresou Hráče je e-mailová adresa uvedená v jeho účtu v Aplikaci Discord. Doručovací adresou Provozovatele je adresa uvedená v Kontaktních údajích Provozovatele v čl. I. VOP.

VIII. Závěrečná a přechodná ustanovení

  1. Tato služba se vztahuje pouze na území České republiky. Pokud vztah založený Smlouvou či těmito VOP obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že daný vztah se řídí českým právem.
  2. Smlouva včetně VOP je archivována Provozovatelem v elektronické podobě a není přístupná.
  3. Tyto VOP jsou přístupné na internetové adrese https://genk.cz. Hráč má možnost si je vytisknout, případně uložit v elektronické formě. Provozovatel je oprávněn VOP jednostranně změnit.
  4. V případě, že by některé ustanovení VOP bylo z jakýchkoliv důvodů neplatné nebo neúčinné, nezpůsobuje tato skutečnost neplatnost nebo neúčinnost ostatních částí VOP nebo Smlouvy.
  5. Změna VOP zakládá Hráčům právo dané změny odmítnout a od Smlouvy z tohoto důvodu odstoupit. Odstoupení od smlouvy musí být Provozovateli doručeno nejméně jeden den před účinností změny VOP dle příslušných pravidel pro doručování. Nevyužije-li Hráč po oznámení změny svého práva od smlouvy odstoupit, považuje se to za jeho souhlas se změnou.
  6. Tyto VOP jsou platné a účinné ke dni 23.11.2024
×
×
  • Vytvořit nový...

Důležité informace

Na vaše zařízení jsme uložili cookies, aby tato stránka správně fungovala. Pokud chcete, můžete si upravit preference cookies, pokračováním v prohlížení webu to bereme tak, že vám to nevadí.