Jump to content
  • image.png

    Veškeré zásady, pravidla a jejich prosazování může být upraveno dle uvážení Admin týmu Genk.

    Jsme český roleplay server. Veškerá komunikace musí probíhat výhradně v českém nebo slovenském jazyce.

    Každý hráč serveru musí být členem oficiálního Discord serveru Genk. Hráči jsou povinni používat jednotnou herní přezdívku napříč všemi platformami – Steam (in-game), RedM i Discord. Přezdívka musí začínat klasickým písmenem bez použití speciálních znaků či netradičního fontu.

    Je přísně zakázáno používat ve své přezdívce vulgarismy, nevhodné výrazy, speciální znaky nebo jakoukoli formu reklamy.

    Každý hráč musí disponovat kvalitním mikrofonem. V případě, že nebude možné zajistit dostatečnou kvalitu zvuku, může být hráči odebrán allowlist. Po nápravě je možné požádat o jeho obnovení.

    Jakákoli forma roleplaye, komunikace či chování, které je v rozporu s podmínkami služby Twitch, Discord, CFX nebo Rockstar Games, je zakázána.

    Netolerujeme žádné osobní útoky, urážky, obtěžování, rasismus, pedofilie, homofobii, transfobii, sexismus, nenávistné projevy nebo jiné formy cíleného hanlivého vyjadřování. Výjimku tvoří pouze specifické RP situace, které odpovídají pravidlům serveru a jsou v souladu s kontextem příběhu.

    1. Respektujte rozhodnutí Admin týmu.

    2. Minimální věk pro získání allowlistu je 18 let. Výjimky lze udělit individuálně prostřednictvím ticket systému.

    3. Je zakázáno napadat ostatní hráče a jejich RP skrze oficiální komunikační kanály Genk, sociální sítě nebo streamovací platformy. Výjimku tvoří pouze korektně podaná stížnost prostřednictvím ticket systému. Zároveň je zakázáno provokovat či trollit hráče za účelem vyvolání OOC konfliktu.

    4. Jakékoliv formy cheatování, módování, zneužívání bugů, glitchů, exploitů či hackování jsou přísně zakázány.  
      Je-li objeven bug, je hráč povinen jej okamžitě nahlásit. Porušení tohoto pravidla bude mít za následek permanentní ban.  
      Je zakázáno úmyslně měnit klientské soubory hry (např. *settings.xml*) za účelem získání jakékoliv výhody, například vypínání trávy či jiné úpravy viditelnosti. Vegetace a prostředí slouží jako přirozené krytí a jejich obcházení narušuje férové podmínky.  
      Stejně tak je zakázáno používat jakékoliv softwarové či hardwarové prostředky, které mění chování hry nebo nepřirozeně zlepšují přesnost či reakce hráče.

    5. Zákaz nevhodných přezdívek. Přezdívky nesmí obsahovat vulgarismy, hanlivé výrazy, reklamy či nevhodné znaky.

    6. Každý hráč odpovídá za svůj účet. Sdílení či propůjčování účtu jiným osobám je zakázáno.

    7. Obcházení trestů není povoleno. Pokud je hráč zabanován, nesmí si zakládat nový účet. Obcházení trestů či dohod s Admin týmem bude posuzováno jako vážné porušení pravidel.

    8. Používání rasistických výrazů je zakázáno. Zejména anglické výrazy jako „nigga“ či „negr“ nejsou povoleny, a to ani se souhlasem ostatních hráčů. Výjimkou mohou být nadávky odpovídající lokálnímu jazyku a kontextu RP.


    Porušení výše uvedených pravidel může vést k dočasnému či trvalému zákazu přístupu na server.


    image.png

    Lore serveru Genk vychází z originálního příběhu, zasazeného do prostředí Red Dead Redemption 2. Herní svět se odehrává v autentických oblastech z oficiální mapy RDR2 – New Austin, West Elizabeth, Ambarino, Lemoyne a New Hanover. Děj serveru začíná v roce 1899.

    Genk je seriózní roleplay server, který klade důraz na dobovou autentičnost, realistické ztvárnění postav a uvěřitelné příběhy. Hráči by měli při tvorbě svých postav a jejich příběhů vycházet z historického kontextu dané doby, a to jak po stránce chování, jazykového projevu, tak i osobnostních a sociálních reálií.

    V případě, že bude roleplay konkrétní postavy vyhodnocen jako nevěrohodný, neautentický nebo nevhodný vzhledem k atmosféře serveru, může Admin tým požádat o úpravu, přepracování či ukončení dané postavy.

     

    image.png

    Minimální věk všech herních postav musí být 18 let. Mladší postavy nejsou na serveru povoleny.

    Cílem každého hráče je vytvořit originální a uvěřitelnou postavu, která přispěje k pohlcujícímu a živému světu Wildbrooku.

    Při tvorbě jména postavy doporučujeme maximální kreativitu. Vyvarujte se jmen reálných historických, filmových, mediálně známých nebo jinak existujících osobností.

    Jména s komediálním nebo satirickým podtextem jsou povolena, avšak musí být zvolena vkusně a s ohledem na atmosféru serveru.

    V případě, že jméno vaší postavy nebude vyhovovat pravidlům, může vás Admin tým požádat o jeho změnu.

    V případě nejasností ohledně vhodnosti jména kontaktujte Admin tým prostřednictvím ticketu na Discordu.

    Hráči jsou povinni dohrát každou započatou RP situaci a zachovat svou herní roli za všech okolností, a to i v případě, že se na serveru nachází pouze minimální počet hráčů.

    Je přísně zakázán roleplay zahrnující:

    těhotenství

    zvířecí postavy 

    jakékoli formy otroctví (včetně přenesených forem, např. „domácí sluhové“ bez svobodné vůle).

     

    image.png

    Každá postava na serveru musí projevovat respekt k vlastnímu životu. Hráči jsou povinni reagovat na nebezpečné situace realisticky a nést důsledky svých rozhodnutí. Vyvarujte se zbytečného riskování, heroického chování bez opodstatnění a činů, které by mohly vést k neodůvodněné smrti vaší postavy.

    Vaše postava není nesmrtelný hrdina – měla by jednat přirozeně a lidsky, zejména v situacích, kde je ohrožen její život. Nadměrná účast v přestřelkách, loupežích, ozbrojených střetech nebo riskování pro malicherné zisky může být považována za porušení zásady Fear RP a neúctu k životu vlastní postavy.

    Zvažujte rizika a jednejte rozumně. Napadení ozbrojených osob, zásahy do nebezpečných konfliktů bez realistického důvodu nebo riskování kvůli bezvýznamným věcem jsou příklady nevhodného chování.

    Pokud si nejste jisti, zda je vaše jednání v souladu s touto zásadou, doporučujeme kontaktovat Admin tým prostřednictvím ticket systému.


    Příklady správného a nesprávného chování:

    Příklad 1:
    Nacházíte se s přítelem u táborového ohně, když vás obklíčí osm ozbrojených jezdců. Míří na vás puškami a požadují vydání všech cenností. Pokus o útěk nebo tasení zbraně by byl v této situaci nereálný a považoval by se za porušení Fear RP. Rozumné je v takové chvíli spolupracovat, jelikož šance na přežití je minimální.

    Příklad 2:
    Při cestě vás zastaví dva ozbrojení jezdci. Pokud máte krytí (např. za vozem či stromy) a zbraně připravené, může být opodstatněné pokusit se o obranu nebo únik – zejména pokud máte důvod se domnívat, že vám hrozí skutečné nebezpečí. Vždy ale zvažujte reálné šance vaší postavy.

    Příklad 3:
    Ve městě si všimnete, že tři muži zatlačí jiného muže do uličky a ohrožují ho nožem. Jste sám, takže zasáhnout by znamenalo značné riziko. Rozhodnete se situaci jen sledovat z bezpečné vzdálenosti. Jakmile útočníci odejdou, přistoupíte k napadenému, nabídnete pomoc a podáte svědectví šerifovi. Toto chování odráží reálně uvažující postavu, která si váží vlastního života, ale zároveň není lhostejná k okolí.


    Respektování života vaší postavy je klíčovým prvkem seriózního RP. Jeho porušování může vést k napomenutí či dalším postihům.

     

    image.png

    Roleplay znamená hraní vytvořené postavy v rámci předem definovaného herního světa. Hráč se v tomto prostředí stává hercem, který vědomě jedná, mluví a rozhoduje tak, jak by to dělala jeho postava – v souladu s jejím příběhem, povahou a okolnostmi.

    Každá postava by měla mít vlastní minulost, motivace a cíle, které se přirozeně odrážejí v jejím chování a interakcích s ostatními. Zároveň platí, že každý hráč musí adekvátně reagovat na události a jednání ostatních postav, a to způsobem, který je uvěřitelný a odpovídá charakteru jeho vlastní postavy i logice herního světa.

    Cílem RP není "vyhrávat", ale společně vytvářet poutavé, konzistentní a emocionálně silné příběhy, které obohacují svět, ve kterém hrajeme.

     

    image.png

    OOC je považováno veškeré sdělování informací mimo RP.

    image.png

    Veškeré chování a sdělování informací uvnitř RP světa.

    image.png

    /me slouží k popisu činností, které nelze vyjádřit pomocí animací. Používá se výhradně pro viditelné a fyzické projevy postavy.

    Pravidla:

    1. Vždy se píše ve 3. osobě jednotného čísla.

    2. Nesmí obsahovat myšlenky ani vnitřní pochody postavy.

    Příklady:
    /me usmál se
    /me prstem pravé ruky si otřel krev ze rtu
    /me uchopil Nicol za boky a tančí s ní do rytmu hudby

     

    /do slouží k rozšíření scény o informace z prostředí, popis aktuálního stavu postavy nebo k vytvoření prostoru pro reakci ostatních hráčů.

    Pravidla:

    1. Lhaní je zakázáno – musí jít o skutečný popis stavu nebo prostředí.

    2. Nesmí ovlivňovat přímo jiné postavy nebo jejich akce.

    3. Nesmí obsahovat myšlenky ani spekulace.

    Příklady:
    /do celý se leskne a voní po citrónu
    /do pravou ruku má v sádře a kolem hlavy obvaz
    /do na židli leží černá zdobená krabice s červenou mašlí

     

    image.png

    Kill on Sight je zabití jiné postavy bez předchozí komunikace, varování či jakékoliv interakce. Tento způsob jednání je považován za extrémní a může výrazně ovlivnit herní zážitek ostatních hráčů.

    Hráči musí vždy zvážit možnost RP vyjednávání, předání varování nebo jiné formy interakce před tím, než přistoupí k okamžitému zabití. 

    Zabití na první pohled bez předešlé interakce je zakázáno.

     

    image.png

    Player Kill je aktuální zabití postavy, (v podstatě jste mechanicky hrou zabit/a).

    1. Vaše postava utrpěla zranění a musí se nechat ošetřit lékařem, felčarem nebo kvalifikovanou RP osobou. 
    2.  Postava si po PK vše pamatuje a pokračuje v hraní. Je možné RP ztráty paměti v případě, že tím nedojde ke snaze vyhýbat se RP situaci (vyhýbání se zatčení, výslechu apod.), hráč by k tomuto měl vždy mít pádný RP důvod.
    3. Pokud se Vaše postava nachází v PK (jste mrtví a máte odpočet na respawn), tak po skončení odpočtu musíte vyčkat na místě dokud nebude dokončeno RP dané situace a v okolí se nenachází žádní další hráči, až pak můžete využít mechaniky hry pro teleport do města.
    4. Mluvení v PK je možné, záleží však na povaze zranění.

    I přesto, že se hráč nedostal do PK, ale postava utrpěla zranění, jste povinni adekvátně RPit zranění.

    Hráč, který dostal PK, je po dobu 24 hodin reálného času považován za zraněného a neschopného se mstít. Pokud bude vystaven situaci z opačné strany, má povoleno se bránit, ale nesmí podnikat iniciativní kroky proti straně, jenž jej poškodila.
    Pokud je postava schopna se po zotavení mstít, vždy by této situaci mělo předcházet RP, během kterého se hráč snaží nejdříve se svým sokem navázat nějaký kontakt, tzn. pomsta nikdy nesmí proběhnout jako KOS.
    Nevztahuje se na pěstní souboje v rámci eventových či přátelských soubojů a nelegálních přijímacích rituálů v rámci skupiny.

    image.png

    CK je bráno jako definitivní smrt postavy.
    Každé CK musí být předem schváleno AT. Výjimkou je situační CK vysvětlené níže.

    Po provedení předem schváleného CK musí být oznámeno v LOOC ve tvaru "CK – INGAME jméno postavy”, aby CK bylo platné.
    Po provedení CK je nutné nahlásit do příslušného ticketu lokace místa činu, způsob vraždy / příčina smrti, jestli se s tělem nějak manipulovalo. 

    V případě, že chcete CK udělit vlastní postavě, je nutné nechat si SelfCK schválit od AT. SelfCK se RPí odplutím, pokud AT nepovolí jinak.
    Pokud se jedná o CK na vlastní postavu, která byla založena před méně než měsícem, je vytvoření nové postavy zpoplatněno.

    Žádost o CK pro jinou postavu je třeba vždy podložit dostatečným RP důvodem a dlouhodobým RP.
    Poškozený hráč se proti CK může odvolat v případě že má pocit že mu CK bylo uděleno neprávem.

    CK na členy AT se píše do soukromých zpráv nezávislým členům AT.

    Po obdržení CK je zakázán návrat k nelegální činnosti s organizovanou skupinou osob, se kterou spolupracovala původní postava hráče. Zákaz platí po dobu 1 měsíce. Seznámení, interakce a legální činnosti spojené s frakcí jsou povoleny, nikoliv však cokoliv ilegálního, ani jako externí spolupracovník.

    Situační CK lze udělit jinému hráči pouze v případě že k tomu má hráč dostatečný RP důvod. Jedná se např. o situace vraždy osoby blízké jíž je vaše postava přítomna atd.
        Pro udělení situačního CK je nutné oznámit provedení reportem a zároveň požádat o spectate celé situace. Po udělení je nutné vypsat ticket stejně jako v případě ticketem schváleného CK. 
        V případě, že nikdo nereaguje na /report, je možné i tak udělit situační CK. Neprodleně je však nutné založit ticket viz. výše, vyplnit všechny náležitosti a podrobně uvést všechny důvody pro CK. V případě nedostatečného odůvodnění může být CK odvoláno.

     

    image.png

    Gross RP je explicitní vyjádření nechutného či drsného stylu hry v podobě slovní, písemné nebo za použití animací.

    V rámci nelegálního RP je možné mučit osobu bez souhlasu oběti, ale bez explicitních detailů – ani slovním popisem, ani za použití animací. I v případě neschválení Gross RP je nutné adekvátně reagovat na roleplay ze strany oběti.
    Výjimkou je znásilnění – pokud je zamítnuto, zůstává zamítnutým a nelze v něm pokračovat žádnou formou.

    Nikdy nesmí být neschválení Gross RP podmětem k vyhýbání se rp. Pokud se jedná o "mučení", nesmí oběť nějak pozastavovat hru ani v případě, že neschválíte Gross RP. To neznamená, že rp nebude pokračovat. Pokud máte pocit, že je jejich rp neoprávněné, můžete si podat po doerpení situace ticket.

    Do oblasti specifického Gross roleplay, které se dá považovat za mučení nebo nelidské zacházení a je potřeba souhlas hráčů, patří:

    1.     Brutální nadávky rasového nebo sexuálního původu - Znásilnění & Sexuální obtěžování - Kanibalismus
    2.     Surové zacházení v situačním RP (vulgarismy a brutalita).
    3.     Jakékoli rozepisování detailů, slovní popisování detailů nebo animace v rámci mučení.
    4.     Mučení je povoleno jen v určitém přijatelném rozsahu, viz. výše

    Pokud chcete hrát Gross RP, potřebujete povolení od všech zapojených hráčů – povolení žádáte do LOOC chatu. Pokud tak neučiníte, je Gross RP přísně zakázáno!

    Pokud chcete hrát Gross RP, ale chcete si specifikovat jeho rozsah (nechcete aby do něj byly zahrnuty některé z oblastí Gross RP, např. sexuální napadení, kanibalismus či nějaké specifické akce, např. holení hlavy apod.), tak máme plné právo vyjádřit své požadavky na omezení Gross RP do LOOC, které musí všichni zúčastněný respektovat.

    Pokud jste předem souhlasil s tímto stylem rp, a je vám to po určité chvíli nepříjemné, přesahuje to vaší komfortní hranici či pocit bezpečí, máte možnost se odvolat. Stačí informovat všechny zapojené osoby prostřednictvím LOOC chatu. Všichni zapojení musí respektovat vaše rozhodnutí.

    Je zakázáno hráče mučit způsobem, který by na nich zanechal trvale viditelné následky, které se nedají znázornit mechanikou hry (např. uřezávat končetiny, vyřezávat nápisy/ornamenty atd).

    image.png

    Jedna frakce, nebo seskupení hráčů, může vlastnit pouze jednu licenci. V případě zjištění porušení tohoto pravidla nebo v případě neaktivity bude licence odebrána.

    image.png

    Jedná se o hraní strachu v dané RP situaci. Pravidlo se vztahuje i na ztrátu zaměstnání, majetku, ztrátu koně a další logické věci a činnosti, kterých si v reálném životě také ceníte. Nedodržování Fearu je bráno jako Fail RP.

    1. Každý hráč musí adekvátně RPit strach o život své postavy. (V případě, že Vám nedělá dobře vydávat zvuky nebo nijak voicově RPit strach, tak využívejte /me a /do)
    2. Je zakázáno vytahovat jakoukoliv zbraň, nebo laso v případě, že je na vás namířena zbraň protivníka nebo vás protivník ohrožuje nožem, sekerou apod.
    3. Každý hráč by měl brát v potaz, že Fear RP obsahuje široké množství situací od přepadení, únosy až po RP s šerifem při výslechu, kdy byste měli mít strach z možného oběšení.

     

    image.png

    Provádění nereálných úkonů, které nepatří do “scénáře” reálného světa.

    Je zakázáno vytahovat velké zbraně jako jsou brokovnice, opakovačka a pušky (tzv. Asspulling) bez předešlého RP.

    Je zakázáno se samovolně rozvázat během RP akce. Hráč se může rozvázat až po 5 minutách od skončení RP a byl opuštěn.

     

    image.png

    Všechno, co se dozvíte mimo svou herní roli a následně to využijete ve hře, se považuje za metagaming.

    Nemixovat IC a OOC

    Nabádání k metagamingu, což znamená vypisování informací, které se daná postava nemá jak dozvědět, je porušení pravidel.

    Používání OOC informací v IC (např. "mluvím s Bohem", mezitím co jsem v AT.) je považováno za mixing.

    Cílená snaha o IC vztah postav na základě OOC vztahů, sympatií a antipatií.

    Za mixing se považují různé nadávky a oslovení v rámci interakce s hráči absolutně vybočující z loru postavy, frakce či skupiny.

     


    image.png

    Poznávání hráčů dle hlasu, oblečení či vzhledu není možné, pokud jste s daným hráčem neměli dostatečnou interakci.

    Jako dostatečná interakce je brán vztah postav ( rodina, milenec, partner, kolega, zaměstnanec apod.) nebo dlouhodobé RP mezi postavami.

    V případě, že chcete RPit poznání hráče, je nutné tuto interakci provést pomocí /do


    image.png

    Zloděj, který okrádá, může postavu okrást o vše, co má u sebe, ale nesmí jej nutit k výběru z banky, či itemů z brašny / vozu.

    Je zakázáno cíleně kempit a okrádat jiné hráče na unikátních skriptech jako například NPC vydávající povoleni, obchod, doktor apod.

    Při krádežích je důležité zachovat rozumnou míru – zloděj by měl oběti ponechat alespoň část majetku, ideálně polovinu.
    Cílem není hráče zcela zničit, ale vytvořit napínavý a realistický zážitek pro obě strany.

    Zloděj by měl ke krádežím přistupovat promyšleně a střízlivě, ne opakovaně a bezdůvodně.

    Pro zachování kvality RP dbejte na to, aby lasování nebylo jen mechanickým prostředkem. Snažte se o alespoň základní interakci před samotným použitím lasa.

     

    image.png

    Šerifové a jejich zástupci Vás mohou držet v cele maximálně 1 hodinu reálného času. Mohou využít delší dobu jen v případě, pokud to všichni přítomní hráči odsouhlasí v LOOC chatu nebo po schválení Admin týmem .

    Doba strávená v cele bude ovlivněna IC zákoníkem.

    Během vykrádání - únosů apod, by měli šerifové dbát hlavně o zdraví rukojmí a neriskovat jejich život svým zásahem. (Neplatí v případě, že selže vyjednávání.)

     

    image.png

    Hlavním cílem každé přestřelky a PVP je vytvořit působivé RP, ve které si obě strany užijí roleplay. Před zahájením přestřelky by se všechny strany měly snažit rozšířit RP a dát všem zúčastněným najevo, že se k přestřelce schyluje. Dát možnost protistraně se ukrýt nebo jinak reagovat na danou situaci. Důležitým aspektem je vokální (mluvené) RP a ne samotné střílení. Nedoporučujeme snahy o co nejrychlejší sestřelení protivníka, to vede k rychlému konci RP a to není cílem při hraní roleplay.

    Cílem roleplay je vytváření a rozvíjení poutavých a zábavných příběhů, proto nesmí být a není důležité vyhrát samotnou přestřelku. Doporučujeme prodlužovat přestřelku hraním svých rolí, pokřikováním na sebe, ukrýváním se apod.

    1. Doporučujeme před plánovaným PVP RP kontaktovat adminy o spectate nebo si alespoň celou situacinatáčet.
    2.  Maximální doba únosu je stanovena na 1 hodinu. Poškozený a agresor se mezi sebou na délce únosu mohou domluvit formou LOOC.
    3.  Unesená osoba nesmí být držena v interiéru do kterého se lze dostat jen skrze teleport.
    4.  Zákaz používání zbraní s optickým zaměřovačem (scope) při střelbě proti jinému hráči.


    image.png

    Veřejná místa – zejména města – jsou považována za prostory s vyšší koncentrací obyvatelstva a přítomností zákona. Hráči by se zde měli chovat s ohledem na své okolí a udržovat věrohodný roleplay.

    Přestřelky, únosy nebo přepadení přímo na ulici či v blízkosti veřejných institucí nejsou vhodné. Výjimkou mohou být situace odehrávající se na odlehlých, tmavých či prázdných místech, kde je logicky nižší šance, že si incidentu někdo všimne – například v zapadlé uličce nebo mimo hlavní oblast města.

    Menší konflikty, jako jsou slovní hádky, drobné potyčky v salonu nebo vyhrocené diskuse, jsou přípustné, pokud dávají smysl a neeskalují do závažného násilí.

    Větší RP akce – například útoky na města, osady nebo vykrádání bank – není nutné předem hlásit prostřednictvím ticketu, avšak z důvodu předejití porušení pravidel důrazně doporučujeme akci nahlásit předem skrz ticket.

    Banditská města (např. Tumbleweed, Armadillo, celkově oblast New Austin)
    V těchto oblastech se předpokládá vyšší míra nebezpečí. Každý hráč zde vstupuje na vlastní riziko. Agresivní nebo kriminální chování je zde očekávatelné, přesto však musí být roleplay:
     věrohodný, promyšlený, nepostavený na náhodném PK nebo KOS (kill on sight).

    Cílem je udržet i v těchto místech kvalitu a plynulost RP, nikoli bezdůvodné násilí.


    image.png

    Je zakázáno na serveru jakkoliv trollit nebo trashovat ať už jménem své postavy nebo svým chováním.
    Je důležité nahlížet i na své okolí, což mimo jiné znamená i to, že není v pořádku, když půjdete během dne okrádat hráče uprostřed města.

    Příkladem je i třeba bezdůvodné napadání lidí, bezdůvodné nadávání jiným hráčům, bezdůvodné zabíjení NPC, parodování různých postav z filmů či jiných příběhů a další podobné chování

     

    image.png

    1. Streamer je povinen dodržovat pravidla jako každý jiný hráč.
    2. Je zakázáno se jakkoliv negativně vyjadřovat k RP ostatních hráčů nebo streamerů a komentovat jejich RP.
    3. Každý streamer je zodpovědný za svou komunitu a chat (trash talk, metagaming atd..).
    4. V případě řešení reportů in-game adminem je streamer povinen změnit overlay, tak aby nestreamoval řešení dané situace v AT.
    5. V případě předvolání do AT je každý streamer povinen ztlumit zvuk streamu.

    O roli stream partnera je třeba si požádat prostřednictvím ticketu. 

    Žádost o udělení role je vyhodnocována individuálně na základě žádosti ve které je třeba uvést:

    • proč zrovna vy byste měli dostat partnera?
    • jaký je váš RP cíl, jak se plánujete v RP prezentovat atd.
    • poslat odkaz na tvůj Twitch kanál
    • Na základě získání role stream partnera jsou hráči uděleny výhody, jejichž rozsah vyhodnotí AT.

    Streamer je povinen poskytnout AT záznam na vyžádání.

×
×
  • Vytvořit nový...

Důležité informace

Na vaše zařízení jsme uložili cookies, aby tato stránka správně fungovala. Pokud chcete, můžete si upravit preference cookies, pokračováním v prohlížení webu to bereme tak, že vám to nevadí.